Tisdag.

Hej :)
Igår blev det gröna lund :) och det var toppen, åkte massa karuseller.
Men åkte bara insane en gång för det var ju hur lång kö som hellst hela tiden.
Det var lite tråkigt annars hade man hunnit med och åkt mycket mer.
Men är sjukt nöjd med gådagen ändå :)
synd att dom stängde så tidigt bara men vi fick ju många timmar där inne :)
så nu får man hoppas på toppen väder så man kan åka
till Leksand sommarland ..:) sen får se om det blir nån utlandsresa
efter jag gjort mitt sommar schema på ica :)
ska försöka kläma in massa annat skoj där med i mellan .

var hur trött som hellst i morse när man skulle kliva upp. Börja jobba kl 7.
Men jag kom upp hur trött jag än va ...
har jobbat till fyra idag sen har jag bara suttit här hemma och slappat
i soffan lite  :)
Och nu ska jag ta och hoppa i ett par mjukis kläder sen blir det
promenad med Therese sen hem duscha av sig och sen äta
lite sen mys i soffan tills man ska bädda ner sig :)
För imorgon börjar man kl 7 igen , men då bara till halv tre. :)
Ne nu byta om:)

Hare.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0