tisdag.

upp ner upp ner , är inte kul. är tvättning på gävlevägen för fulla muggar :)
just nu är det skit drygt men kommer att vara skönt när det är klart :)

inatt har jag ungefär sovit en halv timma, vet inte vad det var för fel legat och vänt mig
hela natten och precise när man var på väg att somna om då ringde så klart kl .
upp och hoppa , morgon stund guld imun :P
Har varit så trött och seg idag på jobbet.
och man kan ju börja skratta åt allt när man är trött och en
sånn sak är väldigt jobbigt när man jobbar i butik :P haha
så medans man tvättar för att inte somna mellan maskinerna
så har jag skurat badrummet från golv till tak, tog ungefär 40 min.
och nu ska man väl ta och passa på att skura resten av lägenheten
så man inte somnar :)

nee nu fortsätta med det jag höll på det.
sen blir det mys i soffan.

Hare puss

Kommentarer
Postat av: Andrea

Kan du inte komma hem till mig å städa när du ändå håller på? :P

2009-07-22 @ 16:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0