stressad!

Har aldrig varit så stressad i hela mitt liv och har lite små panik hela tiden.
och tro mig det är inte kul inte ett dugg , önska jag kunna krypa och gömma
mig under soffan och stanna där.
Ska allting vara så svårt ?
Jobbar 10 timmars pass på ica nästan varje dag. och är har inte mycket
ledig dagar och inte nog med det så har jag daisys också.
och försöker göra så gott man kan enda man får är höra gnäll..
orka inte höra så mycket mer snart. Jag gör så gott jag kan och
försöker lösa det så bra jag kan men alltid kan det inte sluta bra.
men räkningar och sånt måste betalats.
och det är inte lätt och göra nått åt saken itid eftersom man
inte får vissa saker i tid.. går inte knappt och
sova eller slappna av. då kanske du förstår ?
att det inte är så lätt för mig heller.

jaja...
imorse tio i fem vakna jag av en ryck av att jag har sendrag i vaden..
fyff va ont det gjorde , jag trodde jag haft sendrag förut men det här
var det värsta .. skrek rakt ut och tony vakna och fick trycka ner foten på mig tills
det släppte. haha
sen var det ligga kvar i tio min sen upp in i duschen ut och kasta i sig en
risifrutti sen ner till ica och jobba... börjar bli jobbigt att börja 7 jemt men så är det.
efter jobbet blev det och gå hem till Therese och ta en kaffe och winerbröd :)
Och nu sitter man här hemma.. funderar på att gå och sola en sväng och sen
ta en promenad.
och sen hem och göra lite mat.. efter det blir det väl och mysa i soffan tills
sängen ropar :)

jaja hörs
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0