Hej

Jadu tycker man inte gör nått annat än och jobbar. men så är det :)
Skönt när man fått det gjort men jobbigt och kliva upp ur sängen.
Det första jag tänkte i morse när jag vaknade va "ohh va jag längtar tills i kväll när man får krypa ner igen".
Haha då är man mobbad..
Kändes som världens längsta dag idag.. och imorgon med.
Börjar kl sju men slutar fyra så blir inte lika lång dag...
men jobbigt och ta sig ur sängen ..

Efter jobbet tog jag mig en shopping runda på ica och fixa lite annat.
sen hem och plocka lite sen har jag bara varit hemma och degat.
Kännde för att gå ut och gå en sväng men kolla på kl och såg att den
var lite för mycket för jag ska ju upp imorgon :)
Men är ledig på tors igen:D skönt det.
och då blir det Gröna lund med alla trevliga människor. ska bli hur kul som hellst.
Man blir som ett litet barn igen när man kommer dit..
på med åkbandet sen på med spring skorna sen kör vi:)
ska åka så mycket jag bara hinner med, älskar karuseller.

Nee nu krypa ner till kojs och mysa med kudden tills man somnar.
och skönt skare bli..

Hörs.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0