frågetecken.

jaha men nehe trevligt ledig vad är det ? Köra 16 shift i rak ja men det låter skoj INTE.
lite smått utmattad känner jag.. När man håller på somnar stående vart man än är, då
börjar man nog bli lite seg tror ja.. Haha men va gör det bit i hop och le bara :D

jaa idag har jag jobbat som vanligt men fick börja en timme senare idag kl åtta woho rena
sovmorgonen nu det.. :) Sen blev  det valbo med mamma och köpa ett par skor :)
sen hem dit och hänga lite och tugga i sig marie kex och kaffe :)
sen har jag bara varit hemma och suttit ute på balkongen och njutit av att det kan vara
nån skön sommar kväll :) sitter fortfarande kvar här ute.. Tonka spelar xbox tycker inte
att det är så kul och kolla på han när han spelar :P

imorgon blir det jobba på daiys och resten av helgen  :P
Men börjar inte förren fyra. och det är sov morgon ska försöka
hitta på nått på dan :) undra sa flundra vad man ska hitta på dårå ?
Hoppas på att solen ska vara framme imorgon då kanske man kan
sitta och steka lite :) men blek som man är skrämmer man väl bort solen..
haha hur svårt ska det va och få lite färg ? uppenbarligen super duper svårt.
Uch va jag är trött nu känner ja, för va sitter jag och gaggar om ? har inte en aning..

Jaja hörs.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0