Torsdag

Jadu fick för mig att det var fredag idag när jag vaknade. haha.

Idag har jag jobbat. mamma var förbi en sveng med sara och kakan, kakan kissade på mitt jobb.. haha
dom åt lite korv med mos.
Idag har det varit lungt och skönt på jobbet.. det var bra
för jag har åkt på hosta. hur drygt som hellst. kli hosta , kliar i halsen hela tiden.

Skrivit ett brev till min bror idag också. skickade iväg lite pengar och ett fint brev skrivet av mig
när jag satt på jobbet hehe.. han kommer ju ha kul när han läser det iaf.
Dom sa på stattan att det skulle komma fram imorgon iaf hoppas det då
så han har lite pengar imorgon så han kan köpa sig nått gott och ringa hem .
märks väl om han ringer eller nått imorgon hehe .

nu sitter man bara och degar framför tven.
skulle ha slutat halv sex idag men sandra kom ner tidigare så då gick jag hem tidigare.
Tackar sandra :) blev bara en timme tidigare men bättre det än ingenting.

ska snart gå över till Josse och hänga lite .. hon skulle förbi ica en sveng och handla lite.
Sen ska jag dit och dricka lite kaffe och så.
nee nu ska jag kolla på Las Vegas ..

hare ..

Kommentarer
Postat av: lindaaq

Men såja Sandra Ekström ! De var på tiden att du blev "modern" med blogg också ;) haha

Snyggt och påhittigt namn även ;P

Hoppas allt är bra med dig :) Kram Q

2009-01-23 @ 22:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0