Söndag..

Igår var en trevlig kväll , Förutom att Josse blev sur på mig.
Men hon har förlåt mig :D Puss på dig gumman :)

Jag vaknade och såg att det såg förjävligt ut här hemma , så då
fick jag för mig att börja städa, diska , skura köket , bäddade rent och
skura hela toaletten osv.
Men det är skönt när det är städat hemma.
Sen gick jag till ica med Josse och handla lite .
Sen hem till Josse och drack lite kaffe och titta på tv och myste lite med hunten en sveng.
tror han var lite kram sjuk där en sveng.

Imorgon ska jag försöka tvätta lite. ska jobba hela veckan och jag börjar inte förren kl
fyra imorgon så då hinner man fixa lite före. Osså ska jag och josse ner på stan och
klippa klorna på Teqilo och Kakan.
Sen hinner man väl inte göra så mycket mer innan jobbet kallar :P

Nee göra en skål med fil och musli och mysa framför tven.

Pusss Heeeej!

Kommentarer
Postat av: lindaaq

Ja :) haha jaså ;)

Du har satt nå datum än då ;D Matilda trodde den 30 eller 31 tror ja de var haha

Jodå, trött trött trött, nu är de inte magen som är tung utan nu är de alla känslor och tankar hehe Men som sagt, snart så är de över :D

bra med sandra då ? :)

2009-01-26 @ 13:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0