Söndag...

17.30

Idag har jag bara varit hemma och slappat och kollat på tv..
Men har tagit mig ut sitter hemma hos Josse nu och dricker lite kaffe och pratar lite strunt.
Hitta på sen då? Ingen som vet , märks vad man hittar på för skoj :)
Blir väl sängen ganska tidigt ska upp och jobba imorgon.
har varit ledig hela helgen har varit så sköönt :) men nu är det dax och jobba igen.
ska ta åt mig lite extra nu , vill ha en tv till sov rummet :)

nee nu vara lite social med Josse posse :)

Hare

20.15

Hemma nu , har diskat och lite sånt.
Ska göra lite mat skönt då om det är rent i köket när man ska laga lite mat :)
sen blir det duscha av sig och på med pyjamas och sen tv mys..
sen soova .. :)
Nu vill man få lön , då blir det shoppa till sovrummet , har tema sovrum den här månaden,
köpa säng bord och lite blommer och lite små mys kanske ett nytt överkast till sägen och så där.
blir det lite mys pys... :)

nee nu ska jag göra lite mat.. det kurrar på bra i magen :P


Hare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0