onsdag.

Har nästan nyss klämt i mig en super god sallad som jag plockade ihop på ica. :D

Idag har jag jobbat hela långa dagen. inte kul känner att fötterna inte är så pigga.
Men imorgon kommer det kännas som att tiden kommer flyga förbi ska bara jobba 5 timmar ;)

Efter jobbet henka jag på Therese och Andrea till Ica och köpte sallad och så.
Sen har jag bara varit hemma och tagit det lugnt..
Kom i från jobbet kl 20.45 i dag iaf , det var skönt var inte alls lika mycket folk idag som igår.

Imorgon ska man väl jobba får se om man tar tag i och tvätta lite.
Tvättat en maskin idag .. panik saker. men har fortfarande massa kvar att tvätta.
Man kanske tar en tripp till mamma.
Skulle ha varit förbi systemet också till Josses födelsedag.
Plus att jag skulle varit ut och köpt födelsedags present åt henne med.
Har inte en aning vad jag ska hitta på .
men nått skoj hittar jag väl. och jag tänker inte skriva om det här.
synd för dig Josse  ;P hehe.

Nee nu blir det tv mys i sängen ..


Puss hare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0