Måndag

heelt slut , känns som världens längsta dag hehe..

Vakna utav att Matilda ringer och väcker mig och fått försig att jag började elva.
Jag fick lite små panik. men det visade sig att Matilda hade kollat fel på schemat hehe.

Vilade lite till efter det , kunna knappt sova inatt . så nå tvätta hann jag inte med.

Har varit ner på stan idag med Josse och Kakan och Teqilo och klippte klorna på doggarna
och köpte lite godis till dom små liven:P
Dom var så söt tillsammans. dom är nog lite små kära , hehe.
söt nosar då ;) dom har funnit varandra.

sen jobbat och det blev rusch där var inge kul.
men vi fixa det bra endå utan sura miner från andra sidan disken tror jag iaf :P
efter jobbet gick jag och solade med Josse.. skönt skönt.
nu sitter man hemma , har nyss ätit lite mackor.
Kollar på nå eklingt program på 5:an.. uccchhha.. inte mysigt.

nee nu ska jag ta och hoppa in i duschen.. sen blir det kolla tv.
Imorgon ska man jobba dubbel skift så då lär man nog sova snart.

Haarre

Kommentarer
Postat av: lindaaq

Hehe jaså ;D Ja vi får väl se då då :D

Usch då, ja då förstår jag att du är sliten. Uscha, inge skoj dom där erbjudandena inte.

Mja, hormoner, känslor tankar, de är lite öervälmande nu hehe Man känner inte riktigt igen sig själv nu, men snart är de över som sagt :D Men då får man hormonchock igen för då ska kroppen återställa sig haha ;D Men då har vi iaf vårt lilla liv hos oss :D

Kram

2009-01-27 @ 09:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0