Måndag

21.35

Idag är jag trött yr och fattar igenting. hehe.
Klev upp kvart över tio imorse , började jobba kl elva. hade ingen lust att kliva ur sängen.
men imorgon är jag ledig då får jag sova hur länge jag vill :)
Efter jobbet blev det gå och handla lite med Josse ,hon skulle köpa lampor,
jätte fina men dom var ju helt slut .. livet är hårt ibland.
Sen han jag bara hem och byta om sen på träning.
Var helt slut idag kännde jag när man börja röra på sig..
Hade bara massa löp träning idag , helt slut i kroppen..
Så tänkte man om man skulle kanske gå och våld gästa Josse
efter man duschat , nee då har hon fått för sig att åka till gävle . hehe.

jaja. nee nu duscha sen äta macka och mys framför tven..

Haree

Kommentarer
Postat av: henningson88.blogg.se

Mina lampor.. Mår fortfarande dåligt. Får bli IKEA i veckan :P PUSS

2009-01-20 @ 09:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0