helt slut.

Vaknade kl halv elva.
Bara kliva upp frächa till sig och sen till jobbet. Jobba dubbel pass idag.
blec 10 timmar och 30 minuter. Är helt slut.
Mina ben vill inte stå nå mer. Har haft hur mycket folk som hellst. och det sluta inte komma heller,
tror jag har suttit sammanlagt 30 min på hela dagen.
Man var helt yr sista timmen fatta ingenting. Och ska jobba samma sak imorgon.
Sen blir det verkligen inte nå dubbel pass på ett tag känner jag.
Man börjar 11 kommer inte hem förren nio det är inte spec kul.
Hoppas det blir lungnare imorgon.
Då ska therese jobba hela dagen med mig. det är skönt. nån som man känner bra
och att få jobba med samma person hela dagen. Då vet man vad man har  varandra :)

Tony hade lagat en mat låda åt mig så det var skönt slapp man ställa sig och göra
mat när man kom hem :) gött var det . tack hjärtat :P
Efter jobbet har man typ hunnit duschat ätit och nu sitter man här.
Och nu blir det sängen.. Guuuu va skönt och soova :)


hare puss heeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0