Freedag..

Jaa Linda man börjar ju henka på nu vettu :P haha..

Idag har jag varit och handla en massa mat åt mamma ,
sen åkte jag till valbo med Josse och Malin trevligt trevligt.
Är sjukt förkyld också och har hosta och skalle bank på det också.
inte lite trevligt, men så är det ibland.
Missa personal festen också på grund av det. Skit saker.
Vela gå dit men kroppen och näsan sa ifrån. hehe.
men det kommer mer personal fester :)
Måste blir frisk till veckan , ska jobba dubbel skift både tis och ons.
kommer bli jobbigt om man mår så här , och har inte råd och inte jobba heller.

Tobbe fick mitt brev idag också som jag skrev och skratta gjorde han och
alla andra som sitter där, han hade läst upp det för alla.. Hahha.. säger rå det jag.
Dom måste ju tro att man är störd eller nått. hahah .. jaru ..

Nee nu ska jag nog ta och krypa ner i sängas och sovas lite ..

Hare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0