ucha

Helloj..

Vaknade ganska tidigt idag.. men låg kvar och kolla på tv en stund och kolla lite på dattan..
Sen gick jag och Åt lunch/fikade med Josse , jag kan säga att kykling salladen var inte en höjdare.
Kyklingen var som gele.. inte gott. Men fick i mig lite iaf och lite pasta och bröd. det va gött.
sen gick vi ner på stan och Josse hitta värsta fina coola lampan till köken..
Den var vit men när man tände den så lös det en svart blomranka runt lampan.. Fin fin.. .:)
Sen var det bara och be sig av till jobbet.
Skulle ha varit ute och gått med JOsse och Malin efter jobbet med men jag hann inte på dom..
Kom ifrån senare änn vad jag trodde från jobbet,
Men det gör ingenting . tänkte jag skulle tvinga tony att ta en runda med mig när jag kommer hem..
Ska försöka komma igång och gå jag med.. för det är ju skönt.. :)
En hund vill jag ha :D Vill ha mig en Fransk Bulldog en liten svart buse
Sitter och kollar lite.. Blir nog en till sommaren... Skulle vara så mysigt med lite små tassar här hemma ;P
Då har man ju en till andledning att röra på sig också..  :P

nee nu ska jag kasta på mig ett par mjukpysser och en tjock tröjja. och stå redo i hallas när karlen
kommer hem.. hehe..

Hare pusss heeeeejjjjj!-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0