Tisdag :)

Hej hej :)

Har precise ätit lite mat som Tonka gjorde när han kom hem från jobbet. :) gött gött..
Har legat och dragit mig i sängen hur länge som hellst idag ..
såg att Tina hade ringt när jag vaknade.. SORRY tina.. ringer dig om en stund :)

Snart ska man gå och jobba.. skönt och komma igång och jobba igen efter 4dagar ledigt :)
Trök och jobba stängning bara men så är det.. hehe :)
Karin skrev och fråga om jag kunna komma tidigare så jag tänkte
att jag går hemmifrån kl fyra så märsk det när jag är där.
senast halv fem ombytt och klar iaf.. hehe:) Då är jag ju en halv timme tidigare iaf.

den här veckan kommer gå snabbt känner jag .. kommer nog inte hinna med allt.
Imorgon ska jag jobba stägning skulle ha varit och handla lite före jobbet.
sen på tors ska jag försöka ta mig in till valbo och köpt nå fint och ha på mig på lördag.
och där kan man ju bli hela dan :) hehe.. Sen på fredag blir det jobba till halv sex.
sen gå och handla , tänkte jag skulle göra mig egna tårtor , sandras prinsess tårta tills
på lördag  ,har inte bestämt mig än om jag ska göra dom på fredag kväll eller
och jag ska göra dom på lördag morron. Men det märks :) hehe..
Ska ju kunna klämma in en stor städning i allt det här också..
För på lördag är det min födelsedag:D

nee nu ska jag göra mig klar för jobbbet :)

Puss heejjj!

-21.41-

Hej igen..
Nu är man hemma igen då. Har ätit lite kvällis mat  :)
och nu sitter jag och kollat på nå sjukt program på femman .. om folk
som tycker om att ha sex med bilar ? hur har man sex med en bil ?
Om en liten stund ska jag ut och gå en lång prommis med Tina och kanske Tonka :)
skönt det. Är inte så kallt i dag heller då är det skönt och gå lite..

Nee nu ska jag kolla lite på tv tills Tina ringer..
Pusss heej!

Kommentarer
Postat av: Mickan

Undrade faktiskt oxå hur man beteer sig för att ha sex med en bil!? fick inte riktigt någon uppfattning om det heller. SKUMT i varje fall!

2009-02-25 @ 07:34:12
URL: http://mickand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0