Tacos

Hej svejs!

Sitter hemma hos mamma nu. Har snott min söta lillasysters dator..Mohahha..
Tror jag sov hela dan idag . fick lite små panik när jag vaknade.
så jag kasta mig in i duschen och sen gick jag hem till mamma..
Och här skulle det bli tacos till kvälls mat .. mummsigt. så då hänger man kvar här.hehe..
Så det får bli lite söndags mys och Tacos hemma hos mammi..
Tony ska i väg på en spel kväll satt det är iaf inte nå kul och bara sitta hemma själv..

Igår blev det god mat och mys.. så tog vi en runda på stan helt dött. inte spec oväntat.
Vi satt oss och tog en öl och snacka lite skit sen så gick vi hem kl blev så mycket så
det var ingen ide att gå ut på prinsan. även fast jag sa att jag skulle gå ut men det blev inte nå.
Sorry tjejjer. :P:P

Imorgon blir det jobba igen vet inte änn om jag ska jobb dag eller kväll..
Står kväll på schema men bossen ringde och fråga om jag kunna jobb dag
om hon fick nån och jobba min kväll.. så det märks väl hur det blir...
Annars blir det nog bara städa och lite tvätta imorgon hemma på
Gävlevägen .. :P sten trök men det måste ju göras .. hehe :P

Nee nu ska jag gå och leka lite med Kakan..
Hon kom hem nu från en lång promenad med sara och emma.. :)

Pussss heeej!


Kommentarer
Postat av: Kurtmajs

och när hade du tänkt informera din allra bästa vän Andrea om din blogg?? =)

2009-02-16 @ 16:46:23
URL: http://kurtmajskurt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0