Städning!

Hej hopp..

Igår blev det spela rockband hemma hos Tina med , Tina , Evelina och Andrea..
Gick ganska bra men inte på trummorna .. det var inte så lätt kan man säga .. hehe..
Enda som kunna det var Tina.. haha..
Sen blev det och gå och möta en full tony inte lika kul.. hehe..

Vaknade elva imorse var upp en sveng och och så .. sen gick ja och la mig på sägen
och så somna jag .. haha .. sen vakna jag av att Tony kom hem med en pizza som vi skulle dela på.
Ja det är ju söndag så då får man fetta :D
Och nu blir det städning för hela slanten. Diska , skura köket, skura toaletten
damma torka och skura hela lägenheten , tvätta och bädda rent.. och tillsist vattna blommorna hehe.
Sen blir det duscha och sen poppa lite popcorn och Beck.. trevligt..

Nee nu lär man väl sätta igång annars blir man ju aldrig klar.. hehe

Puss heej

Kommentarer
Postat av: Mickan

Känns skönt att jag inte är ensam om att städa och tvätta och you name it på en söndag...jag gör det dock varje söndag...man kan tycka att det inte är ok..men det måste ju göras..have a nice day/kväll =)

2009-02-22 @ 18:07:09
URL: http://mickand.blogg.se/
Postat av: sara

Fan va du är duktig då Sandra ;D Riktigt i städar tagen! :)

2009-02-22 @ 22:14:24
URL: http://sarajohannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0