Söndag..

Det har varit en bra helg , det blev fest igår med. var över till grannen sen gick i ut på
prinsan. Trevligt hängde med malin.. skoj :)
Jag och Malin låg även mitt i den översnöade fontänen i jansas parken.. haha.
va smått kall efter det.

vaknade kanske två idag, skönt och sova . Sen blev det donken sen bowling med lite folk.
Gick inte så jätte bra men jag kom inte sist iaf. hehe:) det är bra men jag ska ha revanch, kan ja lova.
Mohaha.. sen åkte jag hem till mammsen och åt lite tacos och lekte lite med kakis.
myspys.

Nu ligger man i sängen och myser lite. ska försöka sova snart ska upp och jobba kl elva i morgon.
men man har ju haft en skön ledig helg :D
först lite tv. undra ja om det är nå bra.
Men du det märks ;P

Men puss kram HARE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0