Onsdag...tröööött

Dagen började kl halv tio när jag klev upp ur sängen.. hur trött som hellst men bara att kliva upp..
In i duschen så man vaknade till sen hem till mamma och hämta Jens bil sen förbi pappa en sveng och plocka upp lite
filmer sen bar det 35 mil bort här ifrån , för att helsa på bror :) Han hade det bra där iaf.
Kul och få träffa han lite och prata lite skit. fick vara där i 2,5 timma. trevligt :P
lämmna lite kläder och en dvd och lite filmer . skulle ha
tagit med oss ett xbox som tobbe skulle låna av frippe men han vägra ju vakna när vi ringde.
så vi åkte utan det , så då fick han ta min dvd så han kunna kolla på filmerna iaf.
sen bar det 35mil hemmåt igen. Och nu är man hemma tog bara hela långa dagen..
nästan tio timmar i bil på en och samma dag är inte roligt.
Ja säger rå det ja..så ska man upp och jobba kl elva imorgon så ska ta och krypa ner i sängas och kolla
på lite tv tills man sommnar..

Glömde även min nyckel i jens bil.. att man aldrig ska glömma nått. fattar inte vad det är för fel.. haha.
La ju ur allt i bilen när vi skulle in till tobbe. jaja får gå förbi mamma imorgon och hämta den.

Nee nu ropar sängen hör jag.. "saaaandra"
"JAG KOMMER" mohahha..

Hare puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0