Onsdag

Tjena mitt bena!!!

Imorse sov jag och sov  , klev inte ur sägen förren kl halv tre och skönt var det.=)
Sen gick jag till jobbet och åt lite mat ,köttbullar med mos brunsås och lingon sylt. Mm gött vare.
Var hur lungt som hellst på jobbet, kom därifrån kl halv nio.
tog man sig en prommis hem i det kalla vädret..
När jag kom hem kom jag på att det var Efterlyst på tven.. så man fastade i soffan..
Sen in i duschen så kom tony hem så gick vi ner till Donken och åt lite kvällis mat.. hehe..
Och snacka lite med Evelina medans hon torkade golverna ..
Nu är man hemma igen..
Känns som dagen bara flyger förbi när man sover hela dan och sen jobbar. men så är det.
Imorgon ska man också jobba stängning.. hoppas det blir lika lungt imorgon ..
Ska väl försöka komma upp tidigt imorgon så man hinner göra nått sköjj före jobbet..
För engångs skull.. ;)

Nee nu blir det lite tv sen sova.
Pusss kram heeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0