Onsdag

Hej hej!

vaknade ganska tidigt idag. men jag låg kvar och drog mig i sängen bra länge.
Ända tills Josse ringde och tyckte att jag skulle henka med henne ner på stan..
Sen låg jag kvar och drog mig lite till och då ringde Josse igen och sa
att hon snart var klar och att jag lära kliva ur sängen hehe :)
Så vi gick ner på stan och käkade lite lunch och köpte födelsedags present åt Mallan Ballan:P
Och malin hoppas du har på dig trosorna på lördag :P
Hittade ett par skit snygga gadiner som jag bara måste ha i köket , tänkte köpa dom idag.
Men då tyckte josse att hon skulle köpa dom åt mig i födelsedags present . :P
så jag får dom inte förren på Lördag hehe :P
sen blev det och gå till jobbet. Blev en lite rusch där. men vi kom i från tidigt.:)
På vägen hem kasta Sara av mig vi ica . snällt av dig sara :D
Lära köpa lite tvål och sånt var lite halv tomt med det här hemma hehe :)
Tror jag överdriver lite på tvål fronten när jag duschar ..
Halva tvål flaskan på skrubb bollen .. men då blir man ren  :)

Köpte lite frukost grejjer.. men när jag var halv vägs hem jaa då kom jag på
att jag inte köpt nå mjölk. och HUR kunna jag glömma det viktigaste .. Jadu?
Sen blev det en lång prommis med Tonka  :)

Och nu så ska man hoppa in i duschen sen blir det mys framför tven en stund ..
Ledig imorgon så då kan man vara uppe hur länge man vill :)

nee puss hej!

Kommentarer
Postat av: henningson88.blogg.se

Du är så jobbig på morgonen. Ligger och myser under täcket vem har tid med det? haha :) Nerå du är ganska söt.. Du vet inte allt du ska få i födelsedagspresent än :P

PUSS DÅ!!!!!!!!!

2009-02-26 @ 09:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0