Min dag idag :)

Grattis till mig:) haha..

Klev ur sängen vid halv tolv. kolla lite på tv då. Sen blev det och gå och sola.
Sen hem och damsög coh torka golvena torka lite här och där.
Bädda sängen .. sen blev det duschen .sen kom Tonka med mina små
syskon :P fick en jätte  fin lampa till köket som jag gått och titta på länge
men jag kännde inte för att kasta ut 900 för en lampa
så då önska jag mig den av mammi :) och fick den .. tackar:D:D

Snart kommer väl Josse och Malin och ska äta lite tårta och så..
Sen kommer Tina så ska vi fixa oss lite .locka håret och sånna där tjej saker :P

Nee nuvara lite social..
sen blir det Party party :)

Puss hare heeej

Kommentarer
Postat av: Mickan

Hoppas du hade en bra födelsedag och kväll =) kram

2009-03-01 @ 19:38:32
URL: http://mickand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0