Måndag..

Idag fick man sova ut lite så jag sov till kl två och det var super skönt.. men då har jag varit
lite små trötter i dag också.. Men nu börjar man piggna till bara för att man ska vara trötter.
Imorgon börjar jobb veckan igen då.. Ska upp kl elva och jobba imorgon , Så det är väl säng dax nu snart.

Idag har jag bara tagit det lungt och varit hemma hos mamma och laga lite mat och så.
Lekt med Kakan och så... Myspys..

Va ska man hitta på imorgon då? se om Josse har tid och leka med mig kanske?
Man vet aldrig :P Får ringa och kolla på lunchen...
Annars har jag inte en aning vad som händer .. men det märks väl..


Nee nu göra nått helt annat .. zzZZzz

Pusss hare heeeeeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0