Ledig :)

Idag är man ledig och det är så skööönt :D Sov ända till kl ett..
Sen ringde mamma och väckte mig... hehe ...
Men lära ju iaf kliva upp man kan ju inte ligga och sova hela långa dagen heller :P

Blir nog en fika med Tina idag .. Hon skulle bara hämta en paket på stattan så skulle
hon ringa mig sen. så skulle vi hitta på nå skoj..
sen vet jag inte vad jag ska göra.. skulle ta tag i och tvätta men
jag känner mig så slöö.. men man måste väl.
Får bli i kväll eller före jobbet imorgon..

Inatt var jag konstig kunna inte sova hur jag än låg. låg jag på magen gjorde det ont.
låg jag på rygg vart man illamående men jag sommanade tillslut..
Hehe jaaru ja säger rå det ja..

Men höörrrs sen pusss heeej


-20.45-

Sitter hemma hos mamma nu och degar lite snott saras dator lite så hon sitter
här bredvid mig och suckar lite hehe..  så är det går man där ifrån kan man bli av men den :P
Har varit och fikat en sveng eller en lång sveng med Tina..Efter ett tag kom Evelina och tog
en fika med oss med..
Sen efter det gick jag förbi hemma och kolla tvättstugan men det var upptaget.
Så då gick jag vidare hit till mamma orka inte sitta hemma helt själv och dega.
Blir väl här en stund sen går jag väl hem .. Tony ska iväg på spel kväll..
Så man blir helt ensamen hemma.. trök trök.. ibland är det skönt.
Men jag kännde inte för det idag riktigt..

Jaa det blir som det blir , jag orkar inte bry mig om allt ska bli så krångligt jemt :P

Hare bra pusss heeeeeeeeeeej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0