Kaaalllt!

Imorse var jag hur trötter som hellst.. Vela bara ligga kvar i sägen en timme till..
Men NEJ upp och hoppa , och det var skit kallt ute men man lär ju gå till jobbet.
Efter jobbet gick jag och fika med Tina på Marran .. och snacka lite skit. som vi tjejer gör bäst.
Sen hem en sveng. sen skrev Josse och fråga om jag skulle med ut och gå med henne ,Malin och hunten.
Och man lär väl offra sig nångång . Så vi gick till västanbyn och vände..
Fast malin sprang mest med hunten .. Eller efter halva vägen blev hon lite trött, så då fick
Josse tillbacka sin hund. hehe , men det var skönt att vara ute och gå lite.
Men det var kallt kan jag säga .. kändes som att kinderna var som is när jag kom hem ..
Har fortfarande inte släppt. Blev lite mat när jag kom hem .. Hade mat låda i kylen..
Det var mumma..
nu ska man väl hoppa in i duschen sen blir det nog mysa ner i soffan och bara ta det lungt..
Tony kommer hem snart så då kanske det blir lite popcorn och kolla skit på tv.. eller vi kanske kommer på
nått roligare .. det märks väl :)

GRATTIS Linda och Erik till Sonen Alvin :) Mys pyssis ;P All lycka till er :)

Nee nu blir det duschen..
Pusssss heej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0