jobba jobba jobba

Va är det för fel på folk.. hur orkar man jobba så mycket mohahha.

Igår var det jobb, sen blev det stor städning här hemma.. såg ut som det hade slagit ner en bomb med
ruttna rumpor här hemma.. ucha inte bra, men nu är det rent och fint..
sen gick jag över till Josse och lekte lite med henne och Malin.
Sen blev jag och Malin utkastad på gatan med hunten .. TASKIGT . som malin säger .. INTE OKEJ.
Men jag tycker om dig en då Josefin :P

Klev upp kl tio idag och tvätta lite , fanns ingen tvätt tid igår så då fick jag ta det idag.
blev klar med allt typ nyss för en liten stund sen.
Och nu kallar jobbet. inte trevligt.
Men man måste ju. kännde inte alls för att jobba idag men men .
det är bara gå dit och se glad ut . hehe ..

Nee nu göra sig klar sen ut i snö ovädret .. snöa lite mer då  vettja så man knappt kan gå ut..
Skulle vara kul..

Nee puss hej hare

22.00

Hemma igen efter en dag på jobbet.. sorry tettebus att jag sa att jag inte vela jobba .
tänkte inte på att jag skulle jobba med dig när skrev tidigare.:D big smile ...
men det var bra trök när det inte sluta komma in folk.. men vi gjorde det bra iaf.
vi kom därifrån kl nio. även fast jag hade smör över hela golvet.. tycker vi ska lägga ner det där
med att fylla på smör bunkar.. och jag har lärt mig att inte skaka på smör dunkarna ..
korken kanske inte sitter på riktigt.. MOHahha. men det var kul..

Fick sig ett taggning sms när man jobba om supa party..
Och man kunna ju inte tacka nej, tveka en stund . men sen lät det kul .. hehe.
Har precise duschat så man har ju en lång bit kvar innan man kommer iväg.. hehe..
Nee nu lär jag väl ta tag i och göra mig klar så man kommer iväg nångång.
Här kan man ju itne sitta hela dan..

hej och hå idag ska jag dansa på tåå.
Hare

Kommentarer
Postat av: Anonym

du jobbar ju med mig, kan ju inte bli bättre än s¨. haha

2009-02-06 @ 15:34:07
Postat av: henningson88.blogg.se

Men nusååå Jag slängde inte ut er :)

2009-02-10 @ 22:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0