hjärtanas dag :P

Sov lite länge idag kännde jag. Josse ringde och väckte mig och fråga om jag vela henka på
till valbo , men jag hade så mycket annat och göra så orka jag inte stressar ur sängen.
Men tack för erbjudandet endå gumman :) Love you och en stor puss till dig idag :)
Har varit och fixat lite saker. sen har jag varit och solat längre har jag inte kommit.. hehe.
Men det blir väl en sväng till ica för att inhandla lite.
Sen blir det hem och duscha sen ställa sig och göra nått smarrigt tills ikväll.
Blir lite god mat och efterrätt och vin o mys med Älskling ikväll.. sen får se vad som händer senare ikväll.
Kanske blir ut en sveng eller nått. Det märsk väl..:)

Oj nu pligar det i telefon. Det plingade Ica dax..

Hare puss kram <3

EN stor puss till alla mina vänner idag på alla hjärtans dag :) Älskar er :P <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0