Gudars skymning

Va folk det var på jobbet idag.. sluta inte komma heller. ja säger rå det ja..
sportlov och löning inte kul..

Idag har det varit mycket.. eller det är väl det änn kan man säga är inte klar på
långa vägar och kl är elva .. INTE OKEJ.
Jobba först kom därifrån kl kvart över fem gick och mötte Josse sen in på systemet
och hanlda tills imorgon,.. sen hem lämna det och varva ner lite.
Sen ner på ica och handla massa saker tills imorgon , och det var inte
kul och bära allt hem.. Sen hem och plocka lite. röra ihop smet till tårta.
Och nu håller jag på diskar . tog en lite paus för lite mackedonke mat
som Tonka kom hem med. han va snäll och svängde in där efterjobbet.
och sen ska toaletten skuras och tårta ska göras och jaadu ja säger rå det ja..
Mycket mycket ska göras..
Nästa år då ska jag köpa färdig tårta och och ta allt på samma dag.
Blir lite jobbigt känner jag hehe.. iaf efter en sånn dag på jobbet..
Funderar på om jag ska skjuta upp damsugningen och torkning av golven tills imorgon.
Kan jag fixa när jag vaknar ..
nee nu ska jag fortsätta.. diska , damma , städdaa.. ohh vad jag älskar det.
Önska jag kunna göra det dygnet runt.. Inte....

Hare Pusss heeej.!

Och Josse det är skönt och ligga och myspysa isängen med täcket..
Istället för att kasta sig ur sängen när man vaknat..
Och jag vet en sak jag ska få :D ththi
En blöt puss till dig:P

Kommentarer
Postat av: henningson88.blogg.se

Tackar :) den där blöta pussen ska jag behålla länge. Man vet ju aldrig när man får en nästa gång :P

2009-02-28 @ 21:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0