Fika party :)

Imorse var jag trötter.. hehe.. sommna inte förren tre inatt tror jag.. man bara ligger och vrider och vänder på sig..
Man hittar inget bra läge alls.. vakna nog till och kolla på klockan fyra gånger.
Sista gången jag vaknade till var kl åtta det var inte kul när man visste att man lära kliva
upp kl tio.. Inte kul. Hade ju lovat att jag skulle komma ner till jobbet till kl kvart i elva..
iaf sandra behövde hjälp med nått före öppning:P
Men när jag kom hade hon hunnit med allt.. Så jag gick och ner och bytte om
sen tog jag och gjorde mig en toast och tugga imig innan
dörrarna skulle låsas upp..
sen kom Tina och Evelina ner till jobbet vid halv fyra och hängde lite tills jag slutade.
Hade ju planerat en fika med Tina tidigare efter jobbet satten.. dom
hade varit och kollat på stan och det finns ju inte så mycket och kolla på i den här
stan så då kom dom och helsa på mig :) trevligt.
Efter jobbet gled vi ner på Marran och fika en massa.. satt där ett bra tag
Jag fick en Bulle av Tina :D:D sen kom Andrea förbi efter jobbet och snacka lite med oss.

Efter det har jag bara varit hemma och kolla på tv duschat och sånt skit..
Skulle behöva diska men jag funderar om jag ska skita i det och göra det imorgon
istället när man är ledig.. en dag till av disken lider man ju inte av :P
Sen blir det väl och hitta på nått med Tina imorgon hon skulle ringa när hon vakna..

nee nu ska jag nog göra mig en macka eller nått kurrar lite i magen :P

Puss hej hare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0