Chokladkaka:)

hej hej på dej !

Idag var jag ganska pigg när jag vaknade..Men det kom sen när jag kom till jobbet blev skit trötter i huvve då.
hehe känndes som jag bara gick och mummlade för mig själv.. Hehe men så är det. Inget att göra åt :P
slutade kl fyra men kom inte från jobbet förren halv fem. men det gjorde inget..
Skickade iväg ett sms till Andrea att hon skulle ringa och prata med mig på vägen hem..
Och det gjorde hon, Men hon kom på när jag nästan var utanför porten att jag skulle följa med henne till ica.
Hon kunna inte komma på det lite tidigare då. NEJ .. Så det var bara att vända och traska ner till henne hehe..
När jag kom dit då hade hon glömt och sagt att hon stog vid porten på baksidan och inte på framsidan haha.
Ja säger rå det ja..
Sen henka jag på upp till henne och tog en kaffe och prata lite strunt. :) trevligt trevligt.
sen gick jag hem och så gjorde Tony lite mat.. gött..

Mamma kom förbi också med Kakan Sara och Emil. trevligt. och en massa fika ..
Chokladkaka och muffins och nå andra kakor.. hehe.. tror mamma var fika sugen..
så man har suttit och pula i sig massa sånt också.. jaru säger rå det ja..
Men götte gött vare.
Dom åkte nyss hem. så nu sitter jag hemma helt själv fredag den 13 i min lägenhet. tänk
om motorsågs masaken kommer och hälsar på vad ska lilla jag då göra? Inte okej.. :P

Skönt och vara hemma lite själv också .. kan man pyssla med sitt . mys pys..

Imorgon är det alla hjärtans dag också.. Då blir det mys för hela slanten.. med god mat och så.
sen vet jag inte om vi ska gå ut och titta oss om kring.. kolla om det händer nått skoj liksom..
knappast troligt men man vet aldrig.. ibland kan ju Sandviken förvåna en.


Imorgon kanske det kommer bäbis ur jonnas mage :) lycka till hoppas han tittar ut imorgon och att allt kommer
gå bra för er.

Ne nu ska jag nog göra nått helt annat..

Pusss heej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0