Bäbis :)

Hej hej hemskt mycket hej :)

Sitter hemma hos mammi nu och kollar till ungarna .. mamma och jens är ute på äventyr :P hehe.

Vakna kl 11 idag utav att det ringde i telen .. så irriterande.
Hehe .. sen blev det hoppa in i duschen sen ner på stan med tony och kolla på
bäbis kläder till Leo..  Sen åkte vi hem till Jonna och Bried och hälsa på :)
Träffade Leo för första gången .. Han var såå liten .. Men super söt..
Satt men han i knä en stund .. Hur mysigt som hellst. Underbar bäbis..
Var nästan så man vela sno med han hem .. hehe ..

Sen åkte vi och åt lite på daisys och snacka lite med Therese..
Och nu sitter jag här. Mamma kommer väl hem snart lät det som
så man ska väl gå hem då och städa lite kanske och kolla om det
finns nån tvättis tid.. har dragit ut på det förlänge nu så
nu är det ett måste och tvätta annars får jag gå in på Tonkas kallingar haha :)

Försöker få tag på Tina också.. Hon har ju inge mottagning på mobilen har blivit nå fel tydligen
med nätet.. men hon har en annan mobil som man kan ringa på och jag ringer och ringer
och ringer .. men hon vägrar svara . och jag har ringt på hem telen hon svarar inte där heller..
Så hon är nog inte hemma och har inte tagit me den andra mobilen ..
Jag säger rå det ja så när hon kommer hem kommer hon ha hundra missade från bara mig mig :D haha
Ja säger rå det ja..

nee nu ska jag nog göra nått helt annat kanske busa lite med kakan..
Hon verkar lite sällskaps sjuk.. hon håller på trökar på mig
hela tiden nu med jämna mellanrum.. Dryg hund.. Nerå hon är så söt.. Ibland.. haha.

PUsssss heej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0