snart :)

Ja nu är det inte långt kvar till jul afton :) Själv blir man som ett barn igen
när det börjar närma sig , känner pirr imagen och tycker att det är super
mysigt och det bästa med allt är maten :D Åhh vad jag älskar jul bord.

Igår hade vi på daisys lite jul mys hemma hos Frida(Chefen) med
julgröt och skink mackor och julklapps byte:) Hur mysigt som hellst.
Kul att alla var med tycker jag.
sen blev det hem och bara slappa framför tv :)

Idag har vi hunnit med och varit och hämtat ut tonys tele som han lämnat in.
Trodde inte den skulle komma före jul men ibland lär man ju bli överraskad :)
Sen åkte vi och handla lite mat , sen blev det hem
och nu har jag diskat och bäddat rent i sängen och plockat här hemma
så nu återstår det bara damsuga och torka golvena sen är det
prima fint här hemma :D Hehe.. men först en paus för lite
fiskgratäng och potatis , mumma det.
Det som är så bra med det att det sköter sig för mesta dels sig själv så då man
man pyssla samtidigt.

ne nu ska jag gå igenom den vanliga snokar rutten bland
bloggar :)

Hare puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0