men oj då:)

kan man tänka sig att jag sitter här duschad och färdig för dagen och kl
är bara 12.20. Jaja vet vad ni tänker. "Det är ju inge tidigt.".
Kanske det inte är , men för mig är det de :) haha iaf när man är ledig.
Har varit vaken sen 09.15 :) Var duschad och klar kvart i tio så
idag har man tilloch med träffat på brevbäraren i trappen:) Hahah..
Posten kommer tidigt här , men anledningen till allt det här
är för att jag och Sara W har varit och pantat massa burkar åt jobbet
och fyllt på personalkassan lite :) Var sjukt mycket säckar i källaren.
Så sara tyckte att det var dax. vi tömde nog 20 påsar :)
Och nu är det min tur och väcka Tonka och inte tvärtom som det
alltid annars är :) sen blir det lite lunch på stan med Tony.
sen blir det och firra lite saker innan man kan sätta sig hemma
isoffan igen och slappna av .
men gudars vad jag har gjort smilers i detta inlägg , men det är så
kul och göra dom imellan åt :) Hehe..

Nu ta sats från köket och göra ett magplask i sängen
så får man se om det är nån som vaknar till .

Hare puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0