Kan man fråga sig. :)

Hej mitt namn är Sandra och jag är på pikalurven och kl är fem på morgonen,
vad gör jag vaken nu ?! och varför skriver jag blogg ?
Jo för att man har varit ute och supit och för att grabbarna (Stoffe och Tonka)
sitter och spelar X-box och själv är man inte ett dugg trött.
Men tror jag ska lägga mig i sängen med hunden så hon får slappna av lite,
hon kan ju det men så fort nån rör sig så är hon där och ska kolla.
Hon kan inte missa nåntingt inte för fem öre.. haha.. nyfiken.
Annars har jag varit ledig idag och varit i valbo med Therese och
kollat lite , blev en filt en skål och en tröja.
Inte mycket men lite , man är ju så petineti imellan åt och då
dugen ingenting. Kolla även efter nån jul klapp till nån men hittade
ingen.

Ne nu ska jag lägga mig på sängen med hunten.

Hare puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0