Julstämmning :D

Ja nu har man fixat lite julstämning även i bloggen, Hade så tråkigt
igår kväll och tyckte även att min blogg såg lite tråkig ut så tänkte
jag varför inte jul pynta den lite också :D?
Idag har jag varit en sväng i valbo med Tony och lämna in hans
mobil som inte vela fungera nå mer, sen blev det och köpa
present till min lillebror som fyller år det 15 :D
skönt och få det överstökat , behöver man inte tänka på det mer.
Nu är det bara jul klappar som ska inhandlas, har hunnit med två
st och det är bara små saker. Så det är fortfarande mycket kvar och handla :)
Sen blev det en Fika på marangoni med Jonna , Leo, Malin , Anna och Tony och Jocke :)
Efter det tog jag mig en lång prommis med hunden:D
har tagit mig det nu två dagar irad ;D att jag kan vara så duktig det trodde jag inte.
Men måste erkänna att jag har lite träning verk i benen sen igår.
Gick lite rask takt då när jag fick för mig
och gå hälsans stig när det var mörkt ute , lite små läskigt så
det blev nästan och springa igenom hela för man kunna ju inte vända tillbacka haha:D

nu ska jag plocka lite här hemma sen blir det krypa ner i soffan och kolla på Despan :)

Hare puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0