:)

vad har jag hittat på för skoj idag då tro ? Jadu .
Hehe, först vakna jag gick ut med hunden , sen hem
och knappa på datorn kolla på tv, drukit kaffe,
pratat i telefon med therese och sen blev det ut på
en lång prommis med hunden . och hon var ju inte spec fin när man
kom hem så det blev och duscha henne och sen mig själv.
efter det blev det mer tv och mat sen har jag varit på
möte på grillen :) Och nu sitter jag här hemma
och har inte fått spec mycket gjort idag.
Så idag har varit en liten glida dag :) haha men sånna
dagar måste man få ha iblan tyck ja .

Imorgon blir det ut till valbo en sväng och kolla
födelsedags present åt lille bror och lite jul klappar.
Man kanske hittar nått skoj.

Nu blir det nog göra sig klar för sängen :)

hare puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0