:D:D

Nu är det igentligen jul för kl är ju efter tolv :P Men man måste sova och vakna
först :) Och det räknas inte med att bara sova en minut man måste sova
länge , haha..

Idag har vi varit hemma hos Jonna och Mattias och haft öppersittar kvälls
mys med glögg och tilltugg :) inte vann man nå heller eller jo mattias
van en ny bingolott , grattis till dig. haha..
Tack för en trevlig och mysig kväll :D

Sen blev det hem ut med hunden och nu krypa ner
till säng så man kommer upp imorgon.
För jag måste ju gå ner till ica och handla till efterrätten som
jag lova stå för och göra till jul borden som jag glömde idag:S
Jag som suttit och skrattat lite åt folk som glömmer saker
och är ute i sista sekund haha så hamnar jag där själv
hahaha.. så är det väl om man fnissar åt nått.

Nee nu krypa ner till kojs..

puss hare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0