Tisdag.

Hej hopp!
Idag blir det stlhm med familjen och grönalund. vädret ser
lite tråkigt ut men får hoppas det är bättre där :)
För jag bara älskar karuseller och det är inte så kul
och åka om det ska regna :P
har precise duschat och nu ska jag hoppa i lite
kläder sen blir det gå hem till mor och äta frulle där
och en kaffe sen åker vi :)
Nee nu borde jag göra mig klar .


11.55

Nu sitter man hemma hos mamma och har klämt i mig
lite frukost. och nu sitter man med kaffe koppen och väntar
på att dom ska bli klar. Denna familj måste ju gå på bromsolja.
Och folk gnäller på mig att jag är segast men det här
slår nog alla rekord. haha..
Och emma ska vi inte tala om , hur orkar hon ?
springer fram och tillbaka till spegeln hela tiden och
hårsprayen ryker det i. oj oj "hon kanske träffar på en snygging vem vet ?"
Hon är 11 herregud .

Nee nu dricka upp mig kaffe och göra nått annat.
Hare.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0