;P

Ja då var man hemma igen efter jobb och täck letande.
hitta ja nå täcke då? NEJ. skit saker. Jag som vela
ha nya täcken idag, en sånn där fix ide som man har.
Men men så är det , får ta mig till jysk imorgon
och kolla om dom har några där som man vill ha :)

När man kom hem blev det kasta ihop lite tonfisk-röra
och klämma i sig på en macka för att  tony
skulle ju ha lite till matlåda annars hade jag nog inte
haft orken och göra det.
och nu sitter man här och väntar på att den dära
nedrans fotbollen ska ta slut så man kan få kolla
på nått bra på tv.

Va sägs om att köpa en till tv ? hmm det låter som en
super duper bra ide.
Och vart ska man få dom pengarna ifrån när det
finns nån i det här hushållet dom vägrar köpa en
mindre än 50" när vi ska köpa ny ?!
Jaadu från det dära träden som man hoppades
fanns som det växer pengar på kanske ?
ne du lär väl dröja ett tag så jag får nog
fortsätta och glo på skit tills man har råd.

Nee nu ska jag göra nått hellt annat.
Hare puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0