ojoj

Idag har det varit mycket på jobbet. Sprang hit och dit hela tiden kändes det som..
Och det var folk överallt och allakassor var öppna men endå hur långa köer som hellst.
Men det kanske är så för att det är fredag och folk har fått fina lappar
i brevlådan :P
Men nu är man hemma och kan andas ut :) skönt endå när det
är så för då går dagen på jobbet super snabbt :)
Och nu är man ju ledig tills på Ons :)

Dom hade visst skrivit med mig på nästa veckan schema också  .
även fast jag bara skulle ha till 33. Men man tackar och tar emot :)

Idag blir det bara lungt hade jag tänkt är så trött känner jag :)
imorgon får man sooova .. ska bli hur skönt som hellst.
Ska väl ta och pallra mig och handla lite , för jag glömde ta
med mig kortet till jobbet så kunna inte handla efter.
Sen blir det nog soff läge och tv för hela slanten:)

Jaja.
Nu röra på mig och handla lite :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0