Måndag.

Hej hej.

har haft en trevlig helg i fredags blev det bara lungt med tvättning och
städning. sen har man jobbat lite sen blev det hus fest hos
Jonna och Mattias. hur trevligt som hellst. Blev nog lite för full tror ja.
Min räddning blev korv med bröd så blev inte så dålig igår.
det var bra tanke på att man skulle jobba stägning på daisys.
Vi hade massor av folk hela tiden känndes det som..
men kom därifrån lagom tid iaf.

och idag vakna ja och drev omkring här hemma och
låg och kolla på tv, tills jag gjorde ett ryck och hoppa
in i duschen och sen blev det gå hem till mamma.
Tog mig lite kaffe där och äppel kaka.
sen blev det gå hem till Anna och dricka mer kaffe
och sockerkaka :) Hade lite hår dag där. med färgning och
klippning och allt möjligt. super mysigt.

och nu sitter man hemma och kollar på tv.
och det ska jag fortsätta med ett tag till innan jag
kryper ner i sängen .
Är ju ledig imorgon så kan vara uppe
länge :) nee nu tv..

Hare
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0