Fredag

Hej :)
Den här veckan har man inte updt mycket..
men man har haft så mycket och göra.
Dagarna har varit fullt planerade känns det som.
Har varit och shoppat på Ikea med Therse och Jonna och Lisette
på onsdagen och sen på tors var jag och Sara in till valbo
och shoppade kläder. hittade kanska mycket fint, jag
som brukar vara lite kräsen imellan åt :)
Och så var vi in på media market och fynda lite
köpte mig en ny kaffebryggare och en hårfön och
en feber termometer , så nu slipper jag gå
hem till mamma och kolla om man har feber när
man är dålig.. :)
Sen har jag målat en köks ö också som jag
köpte på ikea.
som nu står på torkning , har inte så mycket bänk plats
här hemma i lägenheten men nu har jag skapat lite till .
Idag har man bara tagit det lungt med lite mat och lite
godis och film.

och nu spöregnar det ute också, och som jag alltid tänker
när det regnar "man kanske skulle köpa sig ett paraply".
Nej jag äger inget ja vet att jag har gjort men tappat bort alla.
Vet inte riktigt vart dom gömmer sig :P

Nee nu kolla på tv sen krypa ner i sängen :)

Hare puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0