tränings värk ?

Hej hej.
vakna i morse av att tony höll på och damsög på toaletten kl åtta på morgonen ?!
Han hade tappat sin parfym i golvet haha :) så nu luktar det gött inne på toan haha..:)
sen kröp jag ner i sängen en stund till , tills det bara va och kliva upp ur sängen.
Hade lovat min syster och följa med henne till valbo kl 10 på morgonen .
Hur kan man komma på nått så dumt och åka in så tidigt.. haha..
Ja säger rå det ja..
Sen blev det förbi mammsen en sveng och säga hej.
efter det blev det en fika med Tina Evelina och Nettan på marran. :)
Sen var jag så dum och sa att jag skulle med tony ut och jogga.
och ja säger rå det fyyyfan. Länktar inte dirre till nästa jogging runda.
haha..kommer nog ha lite smått träningsverk i benen imorgon när man vaknar.

och nu blir det film och mys med Malin och Tobbe.

Hare puss heej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0