Torsdag ;)

Idag låg man kvar och myste länge i sängen enda
tills man hörde tonys bestämda steg från vadagsrummet
in till sovrummet för att dra upp gardinerna och visa mig vilket
fint väder det var ute .. haha :)
Och då var det bara och kliva upp..

Sen blev det och gå hem till Josse för lite kaffe mys på hennes balkong.
efter det tog jag mig en prommis upp till Pappsen , Josse gick med mig dit
fast hon forsatte hemmåt när jag svängde in.
Blev fika där med. Och valde ut 10 filmer till min bror
som han ska låna :)

Sen hem igen och sätta sig i soffan och slappa lite :)
Då gjorde Tina mig sällskap på telefonen en stund
hon satt på jobbet och hade sten tråkigt uppe i kranen :)

efter det blev det och gå hem till Josse igen och kolla på tv
och mysa i soffan där i stället.
Och nu är man hemma igen.. ska ta och krypa ner i sängen och försöka
sova.. även fast man inte är ett dugg trött..
Men ska ju kliva upp halv sex i morgon :)
för resan går ju halv sju till mariestad :)
Och man ska ju hinna duscha och härja hahah..

Nee nu ska jag tvätta fejjan och sen sängen puss heej...

Kommentarer
Postat av: Josse

Mys :)

2009-04-24 @ 10:42:21
Postat av: Jossis

Nu är det dags att skriva lite igen va? ;)

2009-04-25 @ 09:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0