Tisdag- 7/4

hej hej :)

Imorse när man vaknade så trodde man inte på solen men
sen så börja solen krypa fram :)
Först blev gå och sola med syster och sen blev det fika på stan
med massa folk :) Mysgt. Jag och Anna kom fram till
att man skulle dra ihop ett gäng i sommar och dra till
leksand sommar land eller skara sommar land.. skulle vara skit kul:)
Sen blev det och åka förbi Jonna och Bried och säga hej.
efter det kom Andrea och mötte på mig så gick
vi hem till henne och tog en kaffe och åt lite sockerkaka på
hennes tak isolen, men den hade nästan gått imoln så
det blev och gå in och sätta sig.
Så kom Tinis förbi och fika lite hon hade med sig
super god morotskaka som hade bakat tidigare... Mumma det: )
Idag har det blivit mycket fika :)

Och nu skulle man kanske ha städat lite här hemma.
Känner mig rastlös och vill göra det men på samma gång
att ligga kvar här i soffan och bara slappa så får se hur det blir.
Man har ju precise klämt i mig mat. och blev lite för mätt..

jaja.. men men får se hur man gör.

Puss hare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

lindaaq

7527

:P

2009-04-08 @ 17:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0