Tisdag- 21/4

Skulle behöva tvätta idag , och fanns det nån tvätt tid .. NEJ..
Så då får jag tvätta imorgon :P
kom nyss hem från en lång promenix.
Det kan inte vara långt runt hälsans stig inte ..
när till och med jag gick den på 40 min.
Nu ska jag åka och handla lite sen blir det hem och hoppa
in i duschen.
Sen tänkte man om man ska dra ihop en fika eller nått :D:D

Igår satt man framför tven och såg fram imot att kollla på nya avsnitt
av  2 1/2 men. Så var det gammla avsnitt:S INTE OKEJ.
det ska ju vara nya.. tv 6 släng er i väggen.

Nee nu handla ..

Puss hare heej..

-18.40-

vart har solen gått och gömt sig nån stans ?!
tröök väder.
Har varit och fikat en sveng på marran .. Trevligt :)
Klämde i mig två kaffe.. och ingen kaka :)
Ska försöka trappa ner lite i vikt nu vettu ..
5kg mindre är mitt mål så det får inte bli nå götta på ett tag..
Ska köra stenhårt den här veckan och kolla hur mycket man tappar :)
kommer bli jobbigt tanke på att det är ju så gott med godis och annat skit.haha.

nu kanske man skulle ta tag i och diska lite och damsuga och torka golverna tills
man ska göra en kvälls sallad ?! låter inte så kul. men det måste ju göras ibland det också.

Nee  nu ska man väl försöka sätta igång hehe :)

Puss hare heej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0