Söndag- 12/4

Det skönaste som finns är och komma hem och få duscha och borsta tänderna
efter en lång kväll och natt :) Blev kvar hos Jonna och Bried inatt..
Orkade inte trippa ner på stan :P hade ju kul där hemma..
väldigt trevligt :P Gick och la mig före tony
han satt uppe och drack grogg med Bried till typ fyra .
Sen kommer han ner och kör en fiklampa i ansiktet på mig och
frågar om jag är vaken.. TACKAR för den. sepe haha..

idag skiner solen med skönt det man får passa på och njuta.
Tyckte jag hörde att det skulle bli regn imorgon.
Håller tummarna att det inte blir det.

Jaa ska nog trippa hem till mamma snart och hämta kakisen.
Så hon kommer ut på lite bus :D isolen..


Hare puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0