Onsdag- 8/4

Regn regn.. ucha . men det är ju lite mysigt ibland med regn
Så idag blir det mys i soffan och tända lite ljus
och kolla på tv. :)

Idag har varit hem till Josse en sveng och druckit lite kaffe
och gaggat lite :)
Sen kom tony och plocka upp mig så åkte vi till ica en sväng.
Så jag skulle slippa gå iregnet.

och nu sitter man hemma ska tända mig lite ljus och
mysa ner i soffan :d

Bror tobias ringde nyss också :D
och prata lite kul och prata med han lite
när man inte kan prata med han så ofta..
Skickade ner ett brev till han.. han fick nog det idag.
så han rinde och tacka för läsningen och allt fula saker jag hade
skrivit haha :P
Ska nog åka ner och hälsa på han den 24 när man har
fått en ny lön och då har han permis så då
kan vi gå på stan och kolla lite äta lite mat och grejja :)
Mickan vela följa med förut sa hon så
ska skriva en rad till henne och kolla om hon
är ledig då och kan henka om hon vill :D:D

nee nu mys pys :D

Puss heej

Kommentarer
Postat av: Mickan

Ja jag vill jätte gärna följa med =)jag är väldigt ledig då, just nu i varjefall! =)

2009-04-08 @ 22:19:18
URL: http://mickand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0