Onsdag- 1/4

hej hej...
nu sitter man här och hänger igen ...
hehe kom hem från jobbet för ett tag sen..
Var ganska mycket folk idag.. så det hände lite :P
hoppas det kommer lite mera och att det håller isig.
för nu har vi gått ner i  timmar och hur många pass hade jag
på det schema som kom nu . INGET på tre veckor, Det suger.
Så ha satt mig och sökt lite nya jobb får hoppas att nått
nappar annars blir det tungt..

Idag har jag väl bara varit hemma sen blev det jobba jobba .

sjukt nöjd med vad man fick tillbacka på skatten iaf :)
Dom ska jag nog köpa en valp för :) Trevlans..

nee nu ska jag ta och hoppa in i duschen och krypa ner framför tven..
För imorgon är det JObb igen.. Ska jobba nu tors , fre, lörd , sön.
sen blir man ju som sagt ledig i tre veckor som det ser ut nu.
om ingen annan vill vara ledig då ..

Ajja ..

Hare . puss heej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0