Mina stackars ben!

idag spelar hela min kropp ett spratt känner jag..
Har varit ledig för länge från jobbet känner jag.
Är trött och hängig och vill bara krypa ner i soffan
och ligga och kura hela långa dagen,
Men en då är jag så rastlös i kroppen
så jag kan inte bara ligga där. Ett hårt liv man lever ibland.
Och det vackra vädret muntrar ju inte dirre upp än .
Och inte nog med det så har jag träningsvärk i
mina stackars ben efter jogging rundan.
så idag fick det inte bli nån lång prommis :P
Blev en igår iaf med Josse och Emelie men deet kändes i benen kan man säga..
Man kanske är lite otränad, borde kanske komma igång och jogga lite
mera.. ska man va fin får man lida pin. haha och det gör mina ben nu.

Men har iaf tagit mig ur soffan idag och gjort lite saker.
Klockan ringde kvart över sju imorse och jag hade ingen större
lust och kliva upp , hade kakan här inatt till och med hon
tittade motvilligt på mig när jag försökte få upp henne i korgen
för en morgon runda :)
Sen kom Tettebus och hämta mig stax efter halv åtta.
för att åka till jobbet på brandutbildning. Lite halv trött och seg
var man ,men jag hängde med bra tycker jag :)
Kommer ihåg nästan allt hon sa , iaf det viktigaste :)

Sen blev det hem och ta upp kakan i korgen igen och
gå ut med henne. svängde hem till mammsen då och släppte av henne.
Sen blev det hem och duscha och sen fika på marran :)
Efter det gick jag och Tonka ner på stan en sväng och kolla lite.
Sen gick jag hem till josse och klämde i mig en mums mums och en kaffe:)
tack för fikat Josefin väldigt vänligt av dig:) haha
satt där ett tag och prata lite skit .
Sen blev det och gå hem och städa hela lägenheten från golv till tak nästan.
och mitt i allt så går mopp stången av .(Rusta släng er iväggen) Svor lite smått för mig själv
men det var bara och moppa på. ryggen mådde som en påse ruttna ödlor
efter den moppningen..

Tina ringde en sveng och undra om jag vela med till ica men ja orka inte..
Så jag bad henne och köpa en mjölk åt mig om hon skulle dit endå haha..
Och det gjorde hon. väldigt snällt av dig :P Lite lat het av mig där men men det gör inget.
kastat i sig lite mat har man hunnit också..

Och nu har man krypit ner i soffan i pyjamas och myser lite med dattan.
för tven är ju som vanligt upptagen av tonka och xbox-et .

Nee ska jag lägga mig och kura lite med mig själv och filten och
åma mig och tjata på tony att slå på tven.. :P

Puss hare hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0